Newsletter:
Log4 na FacebookuBezpieczny MagazynLog4
REKLAMA

Jeszcze szybsze dostawy do miast

12 stycznia 2021
Dzięki nowej platformie cyfrowej GEODIS umożliwia detalistom dostarczanie towarów, takich jak artykuły modowe, środki ochrony zdrowia i higieny osobistej oraz zaawansowane technologicznie towary bezpośrednio do amerykańskich konsumentów z najbliższego sklepu detalicznego w ciągu zaledwie kilku godzin, dzięki połączonej sieci dostawczej złożonej z tradycyjnych przewoźników i osób prywatnych.
Jeszcze szybsze dostawy do miast
"Chcieliśmy mieć własną technologię, opartą na naszym doświadczeniu w transporcie i logistyce, aby wspierać wdrażanie nowych usług w celu jeszcze szybszej dostawy do miast. Technologia ta wykorzystuje już istniejące zasoby i pomaga w odciążeniu centrów miast od zatorów komunikacyjnych. Dzięki tej nowej platformie, GEODIS może rozwinąć nową sieć dystrybucji w niezwykle zwinny sposób, w dowolnym miejscu na świecie i bardzo szybko", mówi Marie-Christine Lombard, dyrektor generalny GEODIS.
 
Cyfrowe centrum aplikacji i kontroli, zapewniające śledzenie w czasie rzeczywistym
GEODIS opracował własną platformę cyfrową. W jej skład wchodzi aplikacja mobilna o nazwie GEODIS Zipline, przeznaczona do dedykowanego użytku w sieci partnerskiej oraz dla osób świadczących lokalne usługi dostawcze.
 
Śledzenie zamówień jest priorytetem dla detalistów i konsumentów. Obydwaj szukają rzetelnych porad na temat przewidywanego czasu dostawy indywidualnej paczki.  GEODIS Zipline zapewnia taką widoczność i ściśle monitoruje wszystkie dostawy za pomocą scentralizowanej aplikacji internetowej, wspierającej zarówno klientów, jak i kierowców danymi w czasie rzeczywistym.
 
Osoby fizyczne, wybierane w ramach rygorystycznego procesu, mogą zdecydować się na przyjmowanie niezliczonych dostaw w ciągu dnia lub po prostu wybrać dostawy, które są zgodne z ich własnymi codziennymi dojazdami. Kierowcy mają wgląd w mapę na żywo z dostępnymi zamówieniami w ich okolicy, a następnie samodzielnie wybierają te, które im się podobają. Kierowcy mogą rozmawiać z centrum pomocy technicznej za pośrednictwem usługi wiadomości wbudowanej w aplikację sterownika GEODIS Zipline.
 
"Ta potężna technologia mobilna zapewnia każdemu kierowcy centralny punkt komunikacji, co sprawia, że możliwość współpracy z GEODIS jest bardzo atrakcyjna", podkreśla Gina Anderson, wiceprezes ds. rozwiązań i rozwoju linii optymalizacji łańcucha dostaw GEODIS. "Poza świeżością dostaw, nasza technologia pozwala nam zaoferować naszym klientom, zwłaszcza detalistom i e-merchantkom, innowacyjne rozwiązanie logistyczne, które jednocześnie wykorzystuje wszystkie dostępne na rynku możliwości transportowe", mówi Anderson.
 
Źródło: GEODIS 
REKLAMA
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.