Newsletter:
Log4 na FacebookuBezpieczny MagazynLog4
REKLAMA

BSH w gronie najbardziej przyjaznych firm w Polsce

03 listopada 2020

Firma BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego została wyróżniona Gwiazdą Jakości Dekady 2010-2020, która jest wynikiem wysokich ocen klientów w ciągu ostatniego dziesięciolecia. Ponadto, BSH została nagrodzona Gwiazdą Jakości Obsługi. Nagroda ta jest przyznawana najbardziej przyjaznym firmom w Polsce.
bshGwiazda Jakości Obsługi dla BSH
Gwiazda Jakości Obsługi jest wyróżnieniem niezwykle ważnym, bowiem przyznawana jest przez konsumentów dla najbardziej przyjaznych firm w Polsce. Konsumenci oceniają przeszło 45 000 firm z 200 branż, za pośrednictwem badania ankietowego oraz dedykowanej strony jakoscobslugi.pl. Ocenie poddawane są kompetencje personelu, profesjonalizm, proces obsługi klienta, zaangażowanie oraz indywidualne podejście do konsumenta. Firmy, które uzyskały najwyższe oceny konsumentów otrzymują prestiżowy laur Gwiazda Jakości Obsługi.

Firma BSH już od lat jest wyróżniana Gwiazdą Jakości Obsługi. Jednak tegoroczna nagroda ma szczególne znaczenie. „Serdecznie dziękujemy za tak cenne wyróżnienie. Bardzo nas cieszy fakt, że konsumenci od wielu lat obdarzają nas tak dużym zaufaniem. Dla naszej firmy jest to najlepszy dowód uznania. Szczególne słowa podziękowania kieruję do Serwisu Fabrycznego BSH. Każdego dnia technicy serwisu BSH błyskawicznie reagują na zgłoszenia od naszych klientów. Czas pandemii pokazał jak wymagająca i pełna autentycznego zaangażowania jest ich praca” – mówi Krzysztof Nagodziński członek Zarządu BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.

Tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi to istotny sygnał dla obecnych i potencjalnych klientów firmy, pracowników, partnerów biznesowych oraz kontrahentów. Komunikuje wartości, którymi kieruje się firma prowadząc działalność biznesową. W BSH kluczowymi wartościami są zaufanie, współodpowiedzialność, otwartość oraz zorientowanie na przyszłość. Działalność biznesowa oparta na wartościach umożliwia kreowanie i wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych, usług cyfrowych oraz innowacyjnych sprzętów gospodarstwa domowego.

Najwyższe standardy i jakość już od dekad …
Gwiazdy Dekady 2010-2020 to kolejne ważne wyróżnienie, które otrzymała firma BSH. Nagroda została przyznana tym firmom, które przez minioną dekadę wsłuchiwały się w głos konsumentów oraz wyznaczały nowe standardy jakości obsługi, co przekładało się na wzrost satysfakcji klientów. Firma już od dekad w swojej strategii biznesowej wskazuje, iż w centrum działalności BSH jest właśnie konsument. Każde działanie, proces, inwestycje, kolejne innowacje oraz opieka posprzedażowa stanowią odpowiedź na oczekiwania konsumentów. Już od lat firma BSH uważnie wsłuchuje się w opinie i wymagania konsumentów. Efektem ciągłego dialogu jest wysoki poziom zaufania klientów do firmy i oferowanych przez BSH AGD marek Bosch i Siemens.

REKLAMA
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.