Newsletter:
Log4 na FacebookuBezpieczny MagazynLog4

Srebrny „Laur Konsumenta” dla Shell

06 lutego 2018

2018.02.06 ShellMarka Shell Helix zdobyła srebrny „Laur Konsumenta” w kategorii oleje silnikowe w XIV edycji ogólnopolskiego plebiscytu popularności „Laur Konsumenta/Klienta”. Po raz czwarty z rzędu stanęła na podium i tym samym została uhonorowana godłem ,,Laur Konsumenta – Grand Prix 2018”, którym mogą poszczycić się tylko nieliczni producenci środków smarnych.

Tytuł „Laur Konsumenta” jest przyznawany przez klientów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim. O przyznaniu tego wyróżnienia decydują głosy konsumentów zebrane w sondażu telefonicznym oraz przez ankieterów działających w najważniejszych punktach miast na terenie całego kraju. Wskazują oni najbardziej wyróżniające się na rynku produkty i marki, które są godne polecenia. Godło „Laur Konsumenta - Grand Prix” otrzymują produkty i marki, które odniosły sukces w minimum trzech kolejnych edycjach plebiscytu w swojej kategorii produktowej.

„Laur Konsumenta jest dla nas bardzo cennym odznaczeniem, bo przyznawany jest przez samych klientów, a ich opinia jest najważniejsza. Jesteśmy dumni, że Shell Helix już od 4 lat znajduje się w gronie marek, które wyróżniają się innowacyjnością, cieszą się niesłabnącym uznaniem wśród konsumentów i konsekwentnie utrzymują czołową pozycję w tym prestiżowym plebiscycie popularności. Potwierdza to mocną pozycję marki Shell Helix na Polskim rynku, rozpoznawalność produktów, a przede wszystkim świadomość klientów, że mają do czynienia z najwyższą jakością i produktami godnymi polecenia”. – mówi Łukasz Radzymiński, Dyrektor Sprzedaży Shell Polska Sp. z o.o.

Do tej pory marka Shell Helix została doceniona już ośmioma prestiżowymi wyróżnieniami przyznawanymi przez konsumentów i ekspertów branżowych. Oprócz srebrnego ,,Lauru Konsumenta” oraz godła „Laur Konsumenta – Grand Prix 2018”, są to „Laur Konsumenta – Grand Prix 2017”, „Top Marka 2016”, certyfikat „Produkt Optymalny” w plebiscycie „Price Quality” oraz „Laur Konsumenta – Grand Prix 2015”, „Innowacja 2014 Roku” oraz godło „Laur Konsumenta” w kategorii „Odkrycie Roku 2014”.


Shell
Foto: Shell

REKLAMA
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.