Newsletter:
Log4 na FacebookuBezpieczny MagazynLog4
REKLAMA

Nagroda konsumentów

DHL Parcel oddzielną spółkąDHL Parcel został doceniony przez konsumentów za najwyższą jakość obsługi i uhonorowany prestiżowym tytułem Gwiazda Jakości Obsługi 2018. Nagroda ta to potwierdzenie wysokiego poziomu dbałości o klienta. Wyróżnienie przyznają sami klienci, najpierw poprzez głosowanie w prowadzonym przez cały rok badaniu. Na podstawie ich opinii wyłaniane są marki, które biorą udział w dodatkowym badaniu ankietowym. Nagroda przyznawana jest firmom z różnych branż, które otrzymały najwyższe oceny konsumentów. Tworzą one grono najprzyjaźniejszych dla konsumentów firm i są postrzegane jako godne zaufania.
 
- Tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi to sygnał dla obecnych i potencjalnych klientów firmy, pracowników, partnerów biznesowych, inwestorów oraz kontrahentów. Pokazuje, że charakteryzują nas takie wartości w biznesie jak jakość, solidność i zaufanie. Jest nam miło, że jako DHL Parcel już po raz kolejny otrzymaliśmy to wyróżnienie. – podkreśla Elżbieta Mytych, Dyrektor ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta.
 
Znak Gwiazdy Jakości Obsługi  rozpoznaje już 10 milionów Polaków. Klienci preferują rekomendowane przez innych marki, a z badań wynika, że mając do wyboru dwie podobne oferty, 8 na 10 konsumentów wybierze firmę wyróżnioną Gwiazdą Jakości Obsługi.
 
DHL Parcel
REKLAMA
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.