Newsletter:
Log4 na FacebookuBezpieczny MagazynLog4
REKLAMA

Kolejny krok w innowacji produktu i digitalizacji

Mobilne controlcenterGrupa Kuehne + Nagel jest zaangażowana w rozwój możliwości e-touch w branży spedycyjnej. Poprzez wprowadzenie na rynek trzech nowych rozwiązań cyfrowych, firma Kuehne + Nagel skutecznie przyczynia się do realizacji jednego z głównych celów cyfryzacji: ułatwiania i dalszego usprawniania interakcji między klientami a firmą.
 
Dzięki nowej aplikacji Kuehne + Nagel (dostępnej dla systemów iOS i Android) klienci mogą teraz wygodnie śledzić przesyłki obsługiwane przez Kuehne + Nagel na urządzeniach mobilnych. Statusy przesyłek są wyświetlane bezpośrednio, a szczegóły są dostępne na wyciągnięcie ręki klienta. Aktualizacje mogą być odbierane za pomocą powiadomień typu „push”, a wszystkie informacje mogą być łatwo udostępniane partnerom i współpracownikom za pośrednictwem kanałów wiadomości błyskawicznych, wiadomości e-mail i SMS. Aplikacja Kuehne + Nagel będzie na bieżąco aktualizowana w celu wspierania dodatkowych informacji, współpracy oraz usług operacyjnych.
 
Detlef Trefzger, Dyrektor Generalny Kuehne + Nagel International AG: „Naszym celem jest stanie się dostawcą łańcucha wartości opartego na danych. Tworząc nowe cyfrowe usługi i interfejsy, umożliwiamy klientom łatwe łączenie się i prowadzenie interesów z Kuehne + Nagel. Ponadto pracujemy nad płynną wymianą danych pomiędzy różnymi systemami, mając na celu usprawnienie automatyzacji i zminimalizowanie prac manualnych dla naszych klientów, partnerów i własnej organizacji.”
 
Nowe internetowe Centrum Kontroli jest punktem wyjścia dla wdrożenia myKN, unikalnego zestawu informacji online i usług rezerwacji dostępnych i zintegrowanych w ramach jednej platformy.
W pierwszym kroku platforma oferuje funkcje wyceny, rezerwacji i śledzenia przesyłek, które zostaną wzbogacone o dalsze funkcje dasboardów, raportowania i cech dodatkowych dotyczących współpracy. Korzystając z nowoczesnego, zorientowanego na użytkownika i wysoce konfigurowalnego interfejsu, klienci mogą dostosować Centrum Kontroli do swoich konkretnych potrzeb.
 
Dzięki połączeniu zarządzania informacjami i narzędzi współpracy nowe Centrum Kontroli zdobędzie większą przejrzystość, usprawni procesy i uprości zarządzanie łańcuchem dostaw dla wszystkich zainteresowanych stron.  Centrum Kontroli jest zoptymalizowane pod kątem urządzeń stacjonarnych i mobilnych, a także jest łatwo dostępne pod adresem www.kuehne-nagel.com.
 
Kuehne + Nagel zaprezentuje zaprojektowaną z myślą o rosnącej bazie klientów w Azji mobilną aplikację do rezerwacji i usług transportu morskiego w WeChat, najpopularniejszej wielofunkcyjnej sieci społecznościowej na całym świecie, w której dziennie aktywnych jest blisko miliard użytkowników, jako rozszerzenie KN FreightNet, w pełni cyfrowej platformy od Kuehne + Nagel służącej do wyceny, rezerwacji i śledzenia przesyłek. Rozszerzenie to wejdzie do użytku w czerwcu.
 
Kuehne + Nagel
Foto: Kuehne + Nagel

Linki:

  • Kuehne + Nagel Sp. z o.o.
    Grupa Kuehne + Nagel zatrudnia około 76 000 pracowników w ponad 1 300 lokalizacjach i w ponad 100 krajach, dzięki czemu jest jednym z wiodących przedsiębiorstw logistycznych na świecie.
REKLAMA
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.